Tällä viikolla töissä oli pomo lipsauttanut eräälle kesätyöntekijälle että oon paksuna ja että haluaako hän jatkaa sitten töissä mun äippäloma tuuraajana.Noooh ei siinä mittään,mutta heti alkoi kysely tulva..siis tältä kesätyöntekijältä..et miten pitkällä oon,koska on laskettuaika jne.jne ja sitten lopuksi,SE kysymys,että oliko ihan harkittu vai vahinko...siis haloo kuka menee kysymään  melkein ventovieraalta oliko vahinko...siis apua..en ainakaan minä...mä onnittelen aina kun joku kertoo raskaudestaan...ja vastaukseni tähän kysymykseen (joka muuten lopetti kyselytulvan) oli..että ihan lapsettomuushoitojen kautta ja EI ollut todellakaan vahinko...en oikeen tiedä mitä olisin sanonut ja noi sanat vaan tuli mun suusta...no ei siinä mtn,siihen loppui se kysely.

 

ps. Ja valituksia....Jotenkin tuntuu ettei massussa oo ketään...(taaskaan) onneksi tiistaina taas sekin selviää..

pps..viikot saattaa täällä vaihella kun en oo osannu päättää minkä mukaan lasken viikot,mutta nyt ihan oikeasti oikeasti ois kasassa 13+5 niiin ja mitään vauvakamaa ei pitänyt ostaa ennen puoltaväliä,mutta vaunut ostettiin kun saatiin ne niiiin halvalla ja ihan melkein naapurista niin ostettua tuli,nyt on sitten nekin valmiina,JOS se vauva sattuis syntymäänkin ihan elävänä joskus .hmmmm......