Voi että näitä otsikoita on vaikea keksiä. Musta on kyllä tullu tooosi hajamielinen,luulin aluksi,että mun pitää alottaa ne terot huomenna,mutta olin mennykki päivissä sekasin ja eilen tuli sitten tarkastettua että mikäs päivä se popsiminen alkaa ni se oliki jo tänää,joten pillerin popsinta on jo alotettu,vielä 13 päivää,sitte ootellaan menkkoja ja sit pitää soittaa sairaalaan ja sit alkaa taas vihdoin ja viimein puregonin piikitys,joka on ällöä.yyh...

Mietin tossa eilen,että miten usein kellään on ollut mies mukana 'hoidoissa'.Varmaan yksityisellä useemmin ku julkisella? Kun mulla mies ei oo ollut kertaakaan mukana,eikä oo ees lääkäri pyytäny et tulis näytille edes,mutta jos vaikeenpiin hoitoihin joutuu ni varmaan sit?(toivottavasti ei joudu) vaiko eikö? No eniveis ei mun mies kyl haluiskaan tulla mun mukaan kun ei tykkää sairaaloista,tai oli se kerran mukana,mutta jäi autoon parkkipaikalle :DKerran näin että mies oli vaimonsa mukana lääkärissä(siis tuolla lapsettomuus puolella) mutta se oli ainoa kerta,muuten vaan aina naiset siellä istuskelee ja oottaa vuoroaan,sekin on jännä olo istua siellä,koska jokainen tavallaan tietää,että miksi kukin siellä istuu,eli syy on lapsettomuus tavalla tai toisella.Lääkärikäynnit on muutenki vähän sellanen liukuhihna meininkiä,korkeintaan 10 minsaa,mut ei se haittaa.Lääkäri tai oikeastaan lääkärit on mukavia ja jos on jotain epäselvää/kysyttävää ni helppo kysyä.Mukavia tätejä myös siinä ilmottautumistiskillä :) Ketään oman ikästä en oo kyl nähny tuolla odotusaulassa,ikähaarukka taitaa pyöriä siinä 30 kieppeillä,35:kin ehkä,jotain sellasta,siinä kohtaa tulee sellanen olo,että ne jotenkin aattelee et mitä toiki täällä tekee kun on noin nuori jne..vaikea selittää,vaikka tuskin niin aattelevatkaan. Kerran ku istuskelin siellä odotustilassa ni yhellä oli mukana myös se samainen puregon pussukka mikä mullakin oli,ni se rupes pistää siin odotustilassa itteesä ja sit siitä viel kuulu ihan kauhee ääni ja näytti ihan siltä et joutu tekee oikee väkisin sen pistämisen. Ite jos oon siel sairaalassa pistäny ni oon menny vessaa,ja mietinkin että osaskohan se edes pistää sitä oikein ku kauhee ääni lähti siit piikkikynästä,iyh!

 

ps. pakko vielä sanoa tästä mun 'kirjotustyylistä' etten todellakaan kirjota kirjakieltä vaan puhe,vai liekkö edes puhe mutta  jos jotakuta häiritsee kirjotusasu,ni ei voi mtn,itellenihän mä tätä kirjooottelen.Ja kielioppivirheet erittäin mahdollisia ja usein toteutuvia.

pps. Näin viime yönä unta,että olin raskaana,mutta mulla ei ollut sellasta 'pallomahaa' mikä raskaanaolevilla on,mulla oli vaan kunnon läskimakkaroita. Ja synnytys oli jotenkin vaikea ja samalla huvittava ja epätodellinen (tietysti). Unessa ajattelin että en voi olla viimesilläni raskaana koska mulla ei ole isoa pallomahaa ja silti se lapsi vaan haluaa syntyä.että voi ei mitä mä teen ei se vielä saa syntyä jne....ja synnytys tapahtu kotona ja viel ulkona??? mitähän toiki uni taas merkkas? ! outoa..toosi outoa,mutta mun unet onki yleensä ihan toiselta planeetalta :D