Sain eilen tietää,että eräs henkilö tietää lapsettomuus asiastamme töissä,(jonkin aikaa olen kyllä ollut aistivani,että tietää)enkä olis halunnut että kyseinen henkilö tietää lapsihaaveestamme.Sanotaan vaikka henkilö X. Luottamuksellisesti eräälle henkilölle kerroin ja nyt hän on kertonut tälle kaverilleen X. kiva. Noh tämä henkilö X joka nyt sitten tietää asiastamme ni kyselee multa koko ajan että koskas te ALATTE PERUSTAMAAN perhettä,olen vastannut että ei nyt vielä .siis alatte perustamaan ...joo napsautan sormia ja ding mulla on kolme lasta.huhhuh ja yrittää onkia tietoja että kertoisin itse hänelle,että me ei noin vain saadakkaan lasta. Kunnon vittuilua sanon minä,että pitää kokoajan jollain tavalla kysellä tms.lapsi asiasta,jos kerran tietää lapsettomuudesta :(.Jos tämä henkilö uskaltautuu suoraan kysymään hoidoista sun muista multa ni vastaan kyllä vaan että ei kuulu sulle,ihmisillä ei ole nykyään enää omaa elämää kun pitää juoruta muista.Ja henkilö itsekkin nyt hakeutunut lapsettomuushoitoihin (kertonut kaikille) ja jo ennestään muutama lapsi.Hauskinta tässä on se,että aina kun joku muukin töissä on lapsettomuushoidoissa aloittaa hänkin taas yrittämään ja jos tärppää jollain muulla ni ne haaveet lapsesta katoaa,outoa toimintaa.HUH.Ärsyttävää ja kokoajan juttelee töissä lapsistaan jne..joojoo käännä veistä haavassa,vielä vähän,vielä vähän,noh nyt on hyvä...siis halooo... ja kaiken lisäksi jos X kertoo henkilö Ö:lle ni Ö taas kertoo mun toiselle siskolle ja siitä se juoruilu vasta alkaa ...ei muuta tälläkertaa...hittovie