Ei enää kovin pitkä aika kun pitää/saa puuskuttaa vauvan maailmaan.apua.

Olisi edes vähän helpompaa kun viimeksi. Neuvolassa kävin tällä viikolla ja sf-mitta oli nyt 29cm ja kun viime vuonna olin just saman aikaa ollut raskaana,olikin sf-mitta jo silloin 33 tai 34cm..neuvolan täti sanoikin,että tuntuu vähän pienemmältä kun viime vuonna masu asukas.

Ens kuussa vietetään pojan  synttäreitä ja sen jälkeen oon ajatellu,että kasaan sairaala kassin mulle ja hoitokassin pojalle. Kun jotenkin tuntuu,että tällä kertaa vauva vois tulla vähän etuajassa.

Mies ei tälläkään kertaa tule mukaan synnytykseen,mutta anoppi tulee taas mun kanssa sinne,,saa nähdä miten kauhea kokemus tämä kerta on,että joko se anoppi pyörtyy,viimeks oli aika lähellä pari kertaa.

Mies jos sattuu olemaan töissä kun oon synnyttämässä,niin poika menee silloin papan luo hoitoon ja mummu sitten tulee poikaa hoitamaan myös kunhan vauveli on saatu maailmaan....vähän rupee jo jännittää.