Noniiiiiin. Tänään taas tuli kävästyä neuvolassa. Sf-mitta 35cm. Verenpaine ihan ok,tosin hieman koholla aikaisempiin lukemiin verrattuna,mutta se johtui ehkäpä siitä kun oli vähän kiire ehtiä sinne neuvolaan,kun yleensä oon ainakin 10min. etuajassa odottamassa,mutta nyt en ,kiitos miehen,joka pitikin yhtäkkiä heti-miten heittää töihin toiseen kaupunkiin. Rautaakaan ei tartte enää popsia (jos ei halua) kun oli niin hyvä hemoglobiini 139. Kohdunkaula pehmeä ja kiinni ja kohdunkaulaakin vielä 2cm,joten ei ole nyt just heti tulossa ainakaan vauveli maailmaan.

Eilen hieman hemmottelin itteäni ja käväsin ostamassa vähän uusia vaatteita.

Olen meinannut monta kertaa laittaa maha kuvankin tänne,mutta en sitten tiedä laitanko,ehkä,ehkä en.hmm...

Vauva on kuulemma joku reilusti yli 2,5kg vasta ja mä oon lihonu jo jotain 19kiloo,siis OIKEESTI 19 KILOA,HUHHUH :(  Onpahan sitte mistä alkaa laihuttaa :D

Uuden ajankin sain neuvolaan ensviikon keskiviikoksi.

Viikkoja nyt 36+4.

Lapsivettä normaali määrä. Ja mitähän vielä. Vauva on edelleen raivotorjunnassa ja mulla on hieman turvotusta.

Kotona on kyllä tullut viihdyttyä tosi hyvin (kesäloman) ja nyt äitiysloman alun ajan. Koirien kanssa täällä hengaillaan ja tehdään ruokaa ja leivotaan,ollaan ulkona ja laitetetaan pikkuiselle pojalle kaikki valmiiksi,että on hyvä tulla kotiin sairaalasta ja ootellaan että mies tulee kotiin töistä sun muuta perus juttuja. Tänään sain taas varmistuksen lääkäriltä,että poika meille tuolta masusta tullee :)