Hiukset,niitä tippuu ihan hirveesti nyt. Tänään  huomasin,että tuolta päälaeltakin lähtenyt paljon hiuksia ja kalju paistaa aikalailla ja myös edestäpäin katsottaessa huomaa,että kalju kiiltelee vähän. Ärsyttävää,en olis nyt jaksanu mitään tälläsiä taas alkaa selvittelee. Googletellut oon paljon ja pco aiheuttaa hiustenlähtöä ja samoin myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Vajaatoimintaa olen ajatellutkin jo varmaan pari vuotta että saattais mulla olla se,niin moni asia täsmää. ( ja nää mun legendaariset''kutinat'' eli tiedän etukäteen asioita,niin oon niin varma että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta samoin kun aavistin pconkin.) Noh ei auta muu kuin huomenna soitella lääkäriin,jos sais aikaa jollekkin joka näistä hius-ongelmista jotain tajuaa. Ja verikokeita ajattelin pyytää jos vois labrassa käydä. Silloin kun yritettiin ensimmäistä lasta,kävin verikokeissa josta katsottiin ns. kaikki mahdollinen ja rajalla tai raja-arvolla se kilpirauhanen keikku,mut en muista,että  vajaatoiminnan rajalla vai liika. Ylä-asteellahan nää hiukset alko vähän ohentua,mutta laitoin värjäyksen piikkiin. No nyt ei auta kun ottaa itteään niskasta kiinni ja soittaa lääkäriin jos sinne joskus pääsis ja sais vaikka lääkettä jolla voisi asiaa hoitaa. Lääkäriaikaakin saan varmasti odottaa ikuisuuden.Huoh!!!

Vauvalla on ensviikolla neuvola sitten varmaan kirjoittelen tästä aiheesta samalla lisää,kun vauvan mittoja laittelen taas ylös.

Niin ja ehkä kolme vauvaa kolmeen vuoteen voi olla sekin syypää tähän hiuskatoon,mutta enpä viitti hiuksia enää auki pitää :(